Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ:    «ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ»  

Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μέσα από την συγκεκριμένη ερευνητική εργασία  θα προσπαθήσουμε να γεφυρώσουμε τα  μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος της Β΄ Λυκείου και τις προϋπάρχουσες γνώσεις των μαθητών, με τη μελέτη και τις ιδιαιτερότητες του κάθε επαγγέλματος.
 Κεντρικό ερώτημα:
  • Ποιες επαγγελματικές διεξόδους έχουν οι νέοι σήμερα;
Σκοπός:
  • Να αναπτύξουν οι μαθητές και οι μαθήτριες κοινωνική και κριτική σκέψη, ώστε να κατανοούν, να προβληματιστούν και να αποφασίσουν με σωστά κριτήρια ποιο επάγγελμα τους ταιριάζει. 
  • Να καλλιεργήσουν και να αναπτύξουν δεξιότητες με τη  συμμετοχή τους σε δημιουργικές δραστηριότητες.
  • Να ασκηθούν στην αυτενέργεια, όπως και στη συλλογική εργασία, να αποκτήσουν ενεργητική σχέση με τη ζωή τους.
  • Να μάθουν να χειρίζονται τη γνώση και την καλλιτεχνική ευαισθησία έτσι ώστε να γεφυρώνουν το ρεαλισμό με τη φαντασία.
ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
  Α) Ανθρωπιστικά Μαθήματα (Έκθεση-Έκφραση , Κείμενα, Αγγλικά).
Β) Πεδίο Τέχνη και Πολιτισμός ( Εικαστικά , Μουσική, Κινηματογράφος, θέατρο).
Γ) Μαθηματικά, Τεχνολογία .
 Να έχω πάντα μαζί μου:
ü   Χαρτόνια κανσόν
ü  Μαρκαδόρους
ü   Χάρακες – τρίγωνα
ü  Κόλλα – ψαλίδι
ü  Οτιδήποτε ανέλαβα να υλοποιήσω για λογαριασμό της ομάδας

Απαιτείται ΠΡΟΣΟΧΗ στην :
ü  Εφαρμογή των κανόνων του συμβολαίου
ü  Τήρηση του χρονοδιαγράμματος
ü  Συμπλήρωση του ατομικού ημερολογίου
ü  Συνέπεια στις αρμοδιότητες που αναλαμβάνω
ü  Συνεχή  ανατροφοδότηση
ü  Αυτοαξιολόγηση  
ü  Ενημέρωση του ατομικού φακέλου με αντίγραφα της εργασίας που ανέλαβα να υλοποιήσω
Εναλλαγή των ρόλων μεταξύ των μελών της ομάδας
(συντονιστής: οργανώνει – γραμματέας: σημειώνει – σχεδιαστής: υλοποιεί – ερευνητής :ψάχνει – παρουσιαστής: παρουσιάζει)

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου