ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ»
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μέσα από την συγκεκριμένη ερευνητική εργασία θα προσπαθήσουμε να γεφυρώσουμε τα μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος της Β΄
Λυκείου και τις προϋπάρχουσες γνώσεις των μαθητών, με τη μελέτη και τις
ιδιαιτερότητες του κάθε επαγγέλματος.
Κεντρικό
ερώτημα:
- Ποιες επαγγελματικές διεξόδους έχουν οι νέοι σήμερα;
Σκοπός:
- Να αναπτύξουν οι μαθητές και οι μαθήτριες κοινωνική και κριτική σκέψη, ώστε να κατανοούν, να προβληματιστούν και να αποφασίσουν με σωστά κριτήρια ποιο επάγγελμα τους ταιριάζει.
- Να καλλιεργήσουν και να αναπτύξουν δεξιότητες με τη συμμετοχή τους σε δημιουργικές δραστηριότητες.
- Να ασκηθούν στην αυτενέργεια, όπως και στη συλλογική εργασία, να αποκτήσουν ενεργητική σχέση με τη ζωή τους.
- Να μάθουν να χειρίζονται τη γνώση και την καλλιτεχνική ευαισθησία έτσι ώστε να γεφυρώνουν το ρεαλισμό με τη φαντασία.
ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Α) Ανθρωπιστικά Μαθήματα (Έκθεση-Έκφραση ,
Κείμενα, Αγγλικά).
Β) Πεδίο Τέχνη και Πολιτισμός ( Εικαστικά ,
Μουσική, Κινηματογράφος, θέατρο).
Γ) Μαθηματικά, Τεχνολογία .
Να έχω πάντα μαζί μου:
ü Χαρτόνια κανσόν
ü Μαρκαδόρους
ü Χάρακες – τρίγωνα
ü Κόλλα
– ψαλίδι
ü Οτιδήποτε
ανέλαβα να υλοποιήσω για λογαριασμό της ομάδας
Απαιτείται ΠΡΟΣΟΧΗ στην :
ü Εφαρμογή
των κανόνων του συμβολαίου
ü Τήρηση
του χρονοδιαγράμματος
ü Συμπλήρωση
του ατομικού ημερολογίου
ü Συνέπεια
στις αρμοδιότητες που αναλαμβάνω
ü Συνεχή ανατροφοδότηση
ü Αυτοαξιολόγηση
ü Ενημέρωση
του ατομικού φακέλου με αντίγραφα της εργασίας που ανέλαβα να υλοποιήσω
Εναλλαγή των ρόλων μεταξύ των
μελών της ομάδας
(συντονιστής: οργανώνει –
γραμματέας: σημειώνει – σχεδιαστής: υλοποιεί – ερευνητής :ψάχνει –
παρουσιαστής: παρουσιάζει)
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου