3ο - 4ο
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (1ο ΣΤΑΔΙΟ) ΡΟΛΟΙ:
Στόχος:
ü
Να εξασκηθούν οι μαθητές στη δημιουργία και την
επεξεργασία βίντεο και φωτογραφίας.
ü
Να αναφέρουν ποιες είναι οι επαγγελματικές
επιλογές στον τομέα που τους ενδιαφέρει
, ανάλογα με το επίπεδο εκπαίδευσης ;
ü
Να αξιοποιούν τις ΤΠΕ για να συλλέξουν δεδομένα και να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα
της
έρευνας τους.
ü
Να παράγουν ένα μουσικό έργο το οποίο θα
επιλέξουν.
Α) Συγκεντρώστε υλικό (φωτογραφίες, πληροφορίες, άρθρα, συνεντεύξεις
από εργαζόμενους) για ένα επάγγελμα που σας ενδιαφέρει , απαντώντας στα
ερωτήματα (το κάθε μέλος της ομάδας επιλέγει διαφορετικό επάγγελμα):
·
Ποια
είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του συγκεκριμένου επαγγέλματος;
·
Ποια
είναι τα απαιτούμενα προσόντα και δεξιότητες;
·
Ποιες
σπουδές πιθανόν απαιτούνται (τριτοβάθμια εκπαίδευση, μεταπτυχιακά, ξένες
γλώσσες, γνώση Η.Υ.;
·
Υπάρχει
δυνατότητα εξέλιξης;
·
Στατιστικά
στοιχεία σε σχέση με τα ποσοστά απασχόλησης ανάλογα με το φύλο και με τα
επίπεδα ανεργίας;
·
Ποιες
είναι οι μηνιαίες αποδοχές και το ωράριο απασχόλησης;
·
Ποιες
διευκολύνσεις μας εξασφαλίζει η τεχνολογική ανάπτυξη και ποια προβλήματα
πιθανόν μας δημιουργεί;
Μπορείτε να
χρησιμοποιήσετε και στοιχεία από σχετικές αγγελίες σε εφημερίδες και στο
διαδίκτυο (ιδιαίτερη αναφορά στον τομέα
που επέλεξε η ομάδα σας)
(διαθέσιμος
χρόνος 60΄)
Β) Αφού επεξεργαστείτε το υλικό που συγκέντρωσε ο καθένας σας ,
δημιουργείστε μια συνοπτική αναφορά σε όλα τα παραπάνω, χωρίζοντας τις
πληροφορίες σας , ανάλογα με το επίπεδο των γνώσεων που απαιτούνται (μέχρι 2 σελίδες
για κάθε επάγγελμα) (διαθέσιμος χρόνος 60΄)
Γ) Επιλέγουμε τραγούδια που θα χρησιμοποιήσουμε για μουσική επένδυση
του βίντεο μας . Εξετάζουμε τη δυνατότητα της απόδοσης από τα μέλη της ομάδας
μας (διαθέσιμος χρόνος 10΄-30΄)
Δ) Δημιουργούμε ολιγόλεπτα ενημερωτικά βίντεο αξιοποιώντας το υλικό
που συγκεντρώσαμε (διαθέσιμος χρόνος 60΄)
Ε) Παρουσιάστε την αναφορά σας και τα βίντεο σας στις υπόλοιπες ομάδες (διαθέσιμος
χρόνος 5΄)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου